
Buduj swoją markę
Oferta przygotowana z mylą o klientach którzy nie posiadają profesjonalnego logo oraz innych elementów firmowego designu - stałej określonej charakterystyki barw i kształtów które identyfikują charakter działalności oraz przede wszystkim staja się zapamiętywane i rozpoznawalne.
Komunikacja graficzna z otoczeniem
Każda organizacja prowadzi swoją działalność komunikując się z otoczeniem chociażby za pomocą klasycznej korespondencji. Z punktu widzenia image-u przedsiębiorstwa dobrze zaprojektowane druki firmowe, obok zasadniczej treści listu, przemycają informacje o wyjątkowości danej firmy.
Jak mogę wykorzystać wizualizację
- poligrafia
możliwość wykorzystania na wszelkich formach przeznaczonych dla procesu wydruku offsetowego, cyfrowego, wielkoformatowego, sitodruku
- wyklejanie reklamy
możliwość zastosowania w druku przez ploter tnący np. do wyklejania reklam na szybie, reklamy na samochodzie
- gadżety reklamowe
możliwość zastosowania w reklamie nadruku na gadżetach typu koszulki, długopisy, breloczki
"Wszystko zaczyna się od oka"
Wszystko zaczyna się od oka - to jedno z wielu twierdzeń Arystotelesa które nabiera istotnego znaczenia w funkcjonowaniu Twojej firmy. Badania psychologiczne wykazały, że ludzie mają doskonałą pamięć do obrazów, które nawet po długim czasie mogą być przywołane z zakamarków pamięci i spełniają większą rolę niż słowa. Dlatego tak ważne jest kreowanie tożsamości graficznej firmy. Jednym z podstawowych celów zarządzania tożsamością jest doprowadzenie do tego, aby firma lub jakakolwiek działalność komercyjna bądź niekomercyjna zawsze była kojarzona przez odbiorców z właściwym dla niej stylem.
Kryteria doboru odpowiedniej formy
Wybór pomiędzy projektowaniem jednokolorowym a wielobarwnym najczęściej zależy od budżetu klienta. Koncepcje jednobarwne, oprócz tego, że są najtańsze, mają charakter bardziej konserwatywny i są najpopularniejsze w systemach identyfikacji wizualnej banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Swoboda kolorów pozwala natomiast nadać powstającemu wizerunkowi więcej ekspresji. Kombinacja barwna w porównaniu z grafiką jednobarwną symbolizuje większą kreatywność, postępowość i otwartość. W ten sposób łatwiej można przyciągnąć uwagę odbiorcy.